ulan bu nasıl bi açlık amk DFHGJKDFKGJHDFJGHDJFGHJDFHGJHFDG

kardeşlerimle semtte takılmacaaaaa ;)

kardeşlerimle semtte takılmacaaaaa ;)

BU NE AMK DKJFHGKJDFHGKJDFGKLJDFGKLFKJASHKJHJGKDFFG

BU NE AMK DKJFHGKJDFHGKJDFGKLJDFGKLFKJASHKJHJGKDFFG

(Source: tahamahatta)

Reblogged from mal-adam with 36 notes

"ay çok yavşaksınız yaa", "neden bu kadar yavşaksınız .ss" diyen yavşaklar..

image

kavga etmeyin adam olun sikerim belanızı

waikiki utanmadan reklam yapıyo bi de ya.

ulan tarihte görüp görülen en büyük düşüşü yaşadı adamlar.

zengin giyeceğiyken fukara giyeceği oldular resmen be.

pazardan giyinmenin waikikiden giyinmekten daha elit olduğu bir dünya..

helal olsun mükemmel satış stratejisi amk.

DFGKHDKJFGKJDFHDFGJLKDFGJKFKJDFHGDJGKFDJLKFDJGKJFD

DFGKHDKJFGKJDFHDFGJLKDFGJKFKJDFHGDJGKFDJLKFDJGKJFD